
Adviesvaardigheden
5 uur
Lorem ipsum dolor sit amet, diour consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa.

Adviesvaardigheden
5 uur
Lorem ipsum dolor sit amet, diour consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa.

Adviesvaardigheden
Online
5 uur
Lorem ipsum dolor sit amet, diour consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa.

Adviesvaardigheden
Op locatie
5 uur
Lorem ipsum dolor sit amet, diour consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa.

HBO opleidingen
Adviesvaardigheden
Op locatie
5 uur
Lorem ipsum dolor sit amet, diour consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa.

Adviesvaardigheden
Online
5 uur
Lorem ipsum dolor sit amet, diour consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa.

Coachingsvaardigheden
Op locatie
1 dag
Leer met deze training 'coachingsvaardigheden' van Coniche motiveren, stimuleren en aan te zetten tot meer en beter resultaat van medewerkers in alle doelgroepen.

Feedback geven en ontvangen
Op locatie
1 dag
Leer alles over feedback in de training feedback geven: hoe geef je goede feedback en hoe ontvang je deze? En nog belangrijker: wat levert het je op?

Gespreksstructuur
Online
32 minuten
Aan bod komen de verschillende klantgerichte structuren: DANCE en de 4 of 5A's. Wat is het? Welke structuur past bij jou? Ook duiken we in de gesprekstechnieken per fase.

Leiding houden in je gesprek
Online
35 minuten
Hoe kun je regie houden in het gesprek met de klant? Door op een juiste manier verantwoordelijkheid te nemen én te houden. In deze e-learning leer je hoe door middel van de Cirkel van Invloed en Cirkel van Betrokkenheid.

Omgaan met stress
Online
4 dagen
Lorem ipsum dolor sit amet, diour consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium qui sem.

Omgaan met weerstand
Online
25 minuten
Wat is weerstand? Hoe is dit bij jezelf en wat is weerstand bij anderen? En nog belangrijker: hoe kun je het beste omgaan met weerstand en reageren op weerstand waarbij je je eigen grenzen bewaakt.

Omgaan met weerstand & weerbaarheid
Op locatie
1 dag
Leer om te gaan met weerstand in klantcontact en jezelf weerbaarder op te stellen met de training 'Omgaan met weerstand & weerbaarheid'. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving.

Omgaan met weerstand & weerbaarheid
Online
4 dagen
Lorem ipsum dolor sit amet, diour consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium qui sem.

Omgaan met weerstand & weerbaarheid
Online
4 dagen
Lorem ipsum dolor sit amet, diour consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium qui sem.

Omgaan met weerstand & weerbaarheid
Online
4 dagen
Lorem ipsum dolor sit amet, diour consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium qui sem.

Professioneel klantcontact
Op locatie
1 dag
Breng je klantcontact op orde met de training 'Professioneel Klantcontact'. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft.

Training LSD
Online
60 minuten
Luisteren, samenvatten, doorvragen: LSD. Verbeter je luisterproces, leer makkelijk samenvatten en vraag door met de juiste vragen: open i.p.v. gesloten.